Google prezentuje kolejną odsłonę  Internetowych Rewolucji - tym razem będzie wspierał firmy. Projekt jest adresowany do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, które chcą  poznać oraz wdrażać  narzędzia i służące do rozwoju biznesu w sieci, a co za tym idzie - pozyskiwaniu nowych klientów. Na terenie całej Polski, w tym również na terenie Opolszczyzny, działa 30 doradców, którzy podczas bezpłatnych konsultacji pomagają przedsiębiorcom analizować ich potrzeby i dotychczasowe działania... 

Google prezentuje kolejną odsłonę Internetowych Rewolucji - tym razem będzie wspierał firmy. Projekt jest adresowany do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, które chcą poznać oraz wdrażać narzędzia i służące do rozwoju biznesu w sieci, a co za tym idzie - pozyskiwaniu nowych klientów.
Na terenie całej Polski, w tym również na terenie Opolszczyzny, działa 30 doradców, którzy podczas bezpłatnych konsultacji pomagają przedsiębiorcom analizować ich potrzeby i dotychczasowe działania, a także zdefiniować indywidualny plan działania firmy w internecie. Doradcy są również dostępni w razie pytań lub wątpliwości na etapie wdrażania rozwiązań z planu działania.
Wsparcie przemyślane jest tak, by mógł z niego skorzystać każdy przedsiębiorca, bez względu na stopień wiedzy na temat marketingu internetowego. Przydatną wiedzę zyskają zarówno ci, którzy nie mają jeszcze swojej strony internetowej, jak i ci, którzy wykorzystują na co dzień zaawansowane narzędzia internetowe. Dzięki pomocy doradców Internetowych Rewolucji przedsiębiorcy będą w stanie nie tylko wprowadzić nowe rozwiązania internetowe w swojej działalności, ale przede wszystkim zrobić to świadomie i w optymalny dla swoich potrzeb sposób.

Cała procedura jest bardzo prosta - aby wziąć udział w projekcie wystarczy wypełnić krótki formularz zgłoszeniowy na stronie g.co/InternetoweRewolucjeDlaFirm. Z zarejestrowanymi przedsiębiorcami będą się kontaktować dedykowani doradcy z właściwego regionu, aby umówić się na spotkanie w siedzibie firmy.
We współpracy ze Związkiem Przedsiębiorców i Pracodawców, partnerem projektu, Google chce do końca 2017 roku zaangażować w program 10 000 firm.